خدمات تيم مشاوره کنکور نوتروفيل

پنجشنبه 21 دی 1402
20:10
منو خودت

نوتروفيل يک جزء اصلي از گلبول هاي سفيد بدن هست که وظيفه داره تا اجسام بيگانه رو داخل بدن ازبين ببره و باعث کمک به بهبود عملکرد طبيعي بدن بشه


موسسه مشاوره کنکور نوتروفيل از سال ???? با هدف کمک به دانش آموزان براي غلبه بر موانعي ( در نقش اجسام بيگانه )‌که در سال کنکور يا سال هاي قبلش براي دانش آموزان بوجود مياد تاسيس شده و هم اکنون بيش از ??? مشاور که همگي جزو رتبه برتر هاي کنکور هاي رياضي ، تجربي و انساني سال هاي گذشته هستند جزو خانواده بزرگ نوتروفيل محسوب ميشن.

خدمات تيم مشاوره کنکور نوتروفيل

حتي افرادي که هيچ تجربه و دانش خاصي در زمينه کنکور ندارند باز هم به اين قضيه واقف هستند که کنکور يک رقابت تمام عيار است .

تغييراتي که در سال هاي قبل بر کنکور اعمال شده است در عمل نتنها استرس‌ دانش آموزان و رقابت کنکور را کم نکرده است که بالعکس آن ها را بيشتر نيز کرده است .

در گذشته استرس‌ و رقابت فقط مربوط به روز کنکور بود اما هم اکنون استرس‌ يک نوبت کنکور بيشتر( کنکور ارديبهشت ماه ) و چندين امتحان نهايي نيز به آن ها اضافه شده است .

در چنين شرايط پرچالشي قطعا وجود يک مشاور که خود قبلا با موفقيت تمام اين مراحل را گذرانده است براي انتقال تجربيات ضروري به نظر مي رسد .

برخلاف باور يک عده از جامعه مشاوره کنکور نه دور ريختن پول بلکه يک سرمايه گزاري بلند مدت است ، چرا که با موفقيت در کنکور دست‌آورد شما با هيچ مبلغي قابل مقايسه نيست .

در اينجا به چند مورد از خدمات تيم مشاوره کنکور نوتروفيل اشاره ميشود.

ارائه برنامه ريزي درسي متناسب با شرايط شخصي شما

در بين خود يا دوستانتان در سال کنکور وقتي که حجم درس ها و امتحان ها افزايش پيدا مي‌کند قطعا اين سوال زياد براي شما پيش مي آيد که دقيقا چه چيزي بخوانيم ؟ درس هاي دوازدهم ؟ دهم يا يازدهم ؟

حالا براي امتحان نهايي بخوانيم يا کنکور ؟ چطور بين درس هاي مختلف تعادل برقرار کنيم ؟ چطور خودمان را به بودجه بندي آزمون ها برسانيم ؟

بجاي اينکه خودتان تلاش کنيد تا با آزمون و خطا جواب اين سوالات را پيدا کنيد ( البته بازهم اگر بتوانيد پيدا کنيد ) داشتن يک مشاور با تجربه که از همان اول کار به تمامي سوالات شما پاسخ درست دهد و سپس بر آن اساس براي شما برنامه ريزي کند قطعا شما را از يک جنگ اعصاب بزرگ با خودتان نجات مي دهد .

ارائه شيوه صحيح مطالعه دروس مختلف

بعد از اينکه متوجه شديم براي سوالات قسمت قبل جواب هاي مناسب پيدا کنيم اکنون اين سوال بوجود مي آيد که هر درس را چطور بايد بخوانيم ؟

فردي را تصور کنيد که مي‌خواهد ورزشي را انتخاب کند

او بعد از تحقيق به اين نتيجه مي‌رسد که ورزش شنا را انتخاب کند .

اکنون او مي‌داند که به طور مرتب بايد جلسات شنا را شرکت کند و درون آب بپرد ولي اون نمي‌داند که چطور بايد شنا کند !

اين حالت دقيقا مشابه اين حالت است که فرد به اين نتيجه رسيده است که بايد چه مطالبي را مطالعه کند اما نمي‌داند چطور !

مشاورين تيم بزرگ نوتروفيل در اين زمينه به شما بهترين روش هاي مطالعه مباحث را که بر اساس تجربيات ارزشمند خودشان است ارائه مي دهند .

برگزاري آزمون هاي آنلاين هرشب و پايان هر هفته

مطالعه زياد براي کنکور هر چه قدر هم که با کيفيت و تمرکز بالا باشد باز هم براي اينکه بتوانيد سر جلسه کنکور از دانسته هاي خود به خوبي استفاده کنيد نياز به سنجش عملکرد و در نهايت بهبود آن از طريق آزمون دادن داريد .

فردي را تصور کنيد که ميخواهد رانندگي ياد بگيرد، قطعا مطالعه کتاب آموزش رانندگي يا ساعت ها ديدن فيلم يادگيري رانندگي تا زماني که پشت فرمان ماشين ننشيند و چند بار خاموش نکند و گاز و ترمز را اشتباه نگيرد ، نمي‌تواند ادعا کند که رانندگي را بلد است و الان ديگر مي‌تواند در جاده چالوس رانندگي کند !!!

آزمون دادن به شما کمک مي‌کند تا ايرادات مطالعه خود را پيدا کنيد و بتوانيد در يک بازه زماني محدود از ذهن خود کار کشيده و به سوالات زيادي پاسخ دهيد .

در صورت ارائه گزارش کار هاي خود در سايت نوتروفيل ميتوانيد هر شب براي تثبيت مطالبي که در روز مطالعه کرده ايد در يک آزمونک آنلاين از مباحثي که در روز خوانده ايد شرکت کنيد که اين گزينه براي دانش آموزان تمامي طرح هاي موسسه مشاوره نوتروفيل فعال است .

در صورت انتخاب طرح هاي با آزمون در آخر هر هفته نيز مي‌توانيد در يک آزمون کلي از تمامي مباحثي که در طول هفته يا هفته هاي قبل مطالعه کرده ايد شرکت کنيد .

اولين اپليکيشن مشاوره کنکور در ايران

متخصصين برنامه نويسي تيم مشاوره نوتروفيل براي ارائه خدمات هر چه بهتر به دانش آموزان اپليکيشن مشاوره اي را نيز در دسترس قرار داده اند و دانش آموز از طريق اين اپ نتنها ميتواند گزارش کار هاي خود را ارسال کند که بلکه به سبک‌ برنامه محبوب دولينگو مي‌تواند با ارائه آنلاين ساعت مطالعه هاي خود در يک پنل رقابتي بزرگ با ساير دانش آموزان تيم نيز شرکت کرده و همچنين به سبک‌ برنامه فارست تايم هاي مطالعه خود را نيز کنترل کند .

چطور مي‌توانم از خدمات تيم استفاده کنم ؟

اگر شما نيز تمايل داريد تا از خدمات تيم نوتروفيل استفاده کنيد ميتوانيد از طريق سايت يا تلگرام تمايل خود را براي مشاوره اعلام کنيد .

سپس يکي از کارشناسان تيم با شما تماس مي‌گيرد و پس از شنيدن صحبت هاي شما فرم هاي ثبت نام در اختيار شما قرار مي‌گيرد که علاوه بر يکسري اطلاعات عادي، ويژگي هاي اخلاقي ، مشخصات ، وضعيت درسي و انتظارات خود از مشاور را در آن ها ثبت ميکنيد و کارشناسان تيم بر اساس شرايط شما بهترين مشاور ممکن را براي شما انتخاب خواهند کرد .

همچنين در صورت تمايل از طريق قسمت مشاورين سايت نوتروفيل ميتوانيد خودتان اقدام به انتخاب مشاور و طرح مشاوره اي مورد نظرتان کنيد و مشاور انتخابي شما در صورت داشتن ظرفيت مشاوره در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت .

طرح هاي مشاوره اي مختلف تيم نوتروفيل :

تيم نوتروفيل چند طرح مشاوره اي متفاوت را با آپشن هاي گوناگون براي دانش آموزان در نظر گرفته است که هر کدام را که تمايل داشته باشيد ميتوانيد انتخاب کنيد .

طرح نوتروجامپ :

اين طرح شامل مواردي چون برنامه ريزي هفتگي ، چک شبانه گزارش کار ها ، پاسخ به تمامي سوالات مشاوره اي ، شرکت در آزمونک ها ، حضور در پنل هاي رقابتي و يک تماس تلفني هفتگي مي باشد .

طرح هاي نوتروفلاي :

اين طرح ها تمامي آپشن هاي طرح نوتروجامپ را دارد اما فرق اصلي اين طرح با طرح قبلي اين است که شما ? انتخاب داريد يا بجاي يک تماس هفتگي، دو تماس در هفته توسط مشاور با شما برقرار خواهد شد يا اينکه در پايان هر هفته يک آزمون آنلاين از مباحث مورد نظر مشاور که در برنامه هاي هفتگي شما بوده است در سايت نوتروفيل از شما گرفته خواهد شد.

همچنين يکي ديگر از تفاوت هاي اين طرح با طرح نوتروجامپ ، مجوز حضور در کارگاه هاي مشاوره اي _ انگيزشي هفتگي تيم مي باشد .

طرح نوتروجت :

اين طرح تمامي موارد مطرح شده در طرح هاي نوتروجامپ و نوتروفلاي را همزمان با هم دارد . يعني علاوه بر موارد مطرح شده در طرح نوتروجامپ و ارسال هفتگي لينک شرکت در کارگاه هاي مشاوره اي نوتروفيل ، در هر هفته ? تماس تلفني توسط مشاور با شما گرفته خواهد شد و همينطور در پايان هر هفته يک آزمون آنلاين شخصي سازي شده بر اساس شرايط شما و مباحثي که در طول هفته مطالعه کرده ايد نيز توسط مشاور در سايت نوتروفيل بارگزاري مي‌شود و شما ميتوانيد با شرکت در آزمون عملکرد خود را در طول هفته محک بزنيد.

منبع : نوتروفيل https://notruphil.com/


[ بازدید : 123 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به منو خودت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]